دانلود پایان نامه ارشد : بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد

عنوان :  بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان

مدیریت صنعت شرق

عنوان پایان نامه

بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz

در جذب مشتریان

استاد محترم:

جناب آقای مهندس هادی زاده

بهار 1384

برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)مقدمه. 1فصل اول- طرح تحقیق.. 2عنوان کامل پژوهش... 3هدف پژوهش... 3بیان مسئله. 3اهمیت مساله (نظری –عملی) 3سوال (ها) یا فرضیه‌ها (های) پژوهش... 4تعریف علمی‌و متغیرهای مورد بررس... 4مشخص کردن مقیاس اندازه گیری متغیرها 5مشخص کردن نقش متغیرها (باز خور) 5طرح پژوهش... 5جامعه و گروه نمونه مورد بررسی.. 5روش نمونه برداری.. 5ابزارگر آوری داده‌ها 6روش گرد آوری داده‌ها 6روش تجزیه و تحلیل داده‌ها 6فصل دوم- ادبیات تحقیق.. 7تعریف تجارت الکترونیکی (E Business) 8سیستم‌های اطلاعاتی ارتباطات الکترونیکی (ECS) 10مفاهیم BPR برای تجارت الکترونیکی.. 13زمینه‌های BPR برای تجارت الکترونیکی.. 15CRM و بازاریابی الکترونیکی.. 17چرا به CRM نیاز است؟. 18سازگاری ERP با تجارت الکترونیکی.. 19کاربردهای ERP. 22یکپارچه سازی سیستم‌های نرم افزاری معروف به EAI 23ارتباط مدیریت حلقه تامین (SCM) با تجارت الکترونیکی.. 25یکپارچگی اطلاعات الکترونیکی.. 26هم زمانی الکترونیکی.. 26همکاری جریان کار الکترونیکی.. 26مدلهای جدید تجاری.. 26استفاده از فن آوری اطلاعات IT در حلقه تامین.. 27تبلیغات بازاریابی از طریق اینترنت.. 27تشخیص مشتریهای بالقوه. 28تشخیص نیاز مشتریهای بالقوه. 29جمع آوری اطلاعات نیاز مشتری با استفاده از اینترنت.. 30جمع آوری اطلاعات نیاز مشتری با استفاده از فروشگاه الکترونیکی.. 30اطلاعات رسانی به مشتری‌های بالقوه. 30فرایند فروش... 32جمع آوری سفارش... 32دریافت پول. 33دریافت پول در فروشگاههای الکترونیکی.. 33دریافت پول از طریق کارتهای اعتباری.. 34توزیع محصول. 34مدل فروش تاجربه تاجر (B2B) 341- کاهش هزینه‌های منابع و ابزار عملیاتی.. 352- بهبود کنترل و مدیریت منابع. 353- کاهش سیکل زمان عملیات.. 35فرآیند خرید و انبارداری.. 36خرید با استفاده از اینترنت.. 36تعریف مبادله الکترونیک داده‌ها 41مستندات مورد انتقال. 42تفاوت باانتقال الکترونیک وجوه و پست الکترونیک.. 43فناوریهای مرتبط با مبادلـه الکترونیک داده‌ها 44استانداردهای مبادله الکترونیک داده‌ها 44مزایای مبادله الکترونیک داده‌ها 48محدودیتهای اجرای مبادله الکترونیک داده‌ها 50بازاریابی الکترونیک چیست ؟. 53عوامل موفقیت در بازاریابی الکترونیک(BONI): 57بانکداری الکترونیک.. 60موانع موجود برای گسترش سیستم‌های بانکداری الکترونیک در ایران.. 61خلاصه ای از تاریخچه بانکداری اینترنتی.. 64مروری بر ویژگی‌های بانکداری اینترنتی.. 66مزایای بانک‌های صددرصد اینترنتی.. 67دستیابی در هر مکان و هر زمان.. 68عدم هرگونه دردسر برای گشایش حساب.. 68سهولت در پرداخت قبوض.... 69معیب بانک‌های صددرصد اینترنتی.. 69ملاقات حضوری در بانک را فراموش نکنید. 69واریز نمودن پول نقد در حساب‌ها را فراموش کنید. 69نبودن بعضی از خدمات ویژه. 69مشاور مالی.. 70مواظب هیولای کارمزد باشید! 70ضرورت آشنایی با فناوری.. 70انتظار چه کارمزدهایی را باید داشته باشید؟. 70کاربری بانکداری اینترنتی.. 71معامله کنندگان اینترنتی.. 71پس انداز کنندگان.. 71خریداران فوری.. 71پرداخت قبوض.... 72وام گیرندگان.. 72کارمزد دستگاه‌های خودپرداز. 72کشیدن چک و درخواست دسته چک.. 72کارت‌های اعتباری.. 72سایر خدمات بانکی.. 73سایر کارمزدها 73راه حلی برای برتری در بانکداری: شعبه اینترنتی.. 73چهار اصل اساسی در ایجاد یک شعبه اینترنتی.. 74شناخت اقتصاد اینترنتی.. 74کاربری شعبه اینترنتی.. 75ارائه یک برنامه سازگارتر با تحولات فناوری اینترنت.. 76حسابگرهای بهنگام اینترنتی: روشی ساده و عالی برای جذب مشتری.. 80راهبرد الکترونیک، در بانکداری اسلامی.. 811- وجود حجم قابل قبول نهادها و مبادلات اسلامی.. 832- هماهنگی با جریان علمی مبادلات الکترونیک.. 853- کشش پذیری راهبردی، در مجامع اسلامی.. 894- وحدت رویه فقهی نسبت به تنوع عملیات.. 91دولت الکترونیکى، فرصت‌ها، چالش‌ها و روند آینده. 94تعریف دولت الکترونیکى : 94مزایاى دولت الکترونیکى.. 94دولت الکترونیکى در سرتاسر جهان : 95چالش‌هاى آینده فراروى دولت الکترونیکى.. 95آشنایى شهروندان با ارزش‌هاى دولت الکترونیکى.. 97اطمینان از دسترسى به اطلاعات و خدمات مفید. 97هماهنگ سازى طرح‌هاى دولت الکترونیکى بومى، منطقه اى و ملى.. 98فراهم کردن دسترسى به اینترنت و مخابرات مطمئن و با ثبات.. 99مدیریت مسائل مربوط به زبان و• ارتباطات.. 99تحت پوشش قرار دادن معلولان در دولت الکترونیکى.. 100دولت الکترونیکى در ایالات متحده آمریکا 100حفظ حریم شخصى.. 101امنیت اطلاعات کامپیوترى.. 101کلینگر، کوهن.. 101مدیریت تکنولوژى اطلاعات فدرال. 101قانون توانبخشى.. 102قانون حفاظت حریم شخصى کودکان در فضاى آنلاین.. 102قانون تجارت الکترونیکى.. 102فصل سوم- روش تحقیق.. 104روش تحقیق.. 105مصاحبه با مدیران سایت.. 106جامعه آماری.. 113منابع اطلاعات.. 114فصل چهارم- جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده‌ها 115جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها 116اطلاعات راجع به سایت بازاربیز. 116بررسی فرضیه ها 117فرضیه 1. 117فرضیه 2. 117فرضیه 3. 118فرضیه 4. 118تحلیل یافته های مصاحبه ای.. 119مدیران.. 119طراحان.. 120برنامه نویسان.. 120تبلیغات.. 121فصل پنجم-  نتیجه‌گیری و پیشنهادات.. 122نتیجه گیری.. 123نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه 1. 123نتایج به دست آمده در ارتباط با فرضیه 2. 124نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه 3. 125نتایج به دست آمده در رابطه با فرضیه 4: 126پیشنهادات.. 127پیشنهادات در ارتباط با فرضیه 1: 127پیشنهادات در ارتباط با فرضیه 2. 127پیشنهادات در ارتباط با فرضیه 3. 128پیشنهاد در رابطه با فرضیه 4: 128سایر پیشنهادات.. 129منابع وماخذ 131ضمائم و نمودارها..................................................................................................... 141

مقدمه

بشر از دیرباز برای رفع نیازهای خود اقدام به مبادله کالا و خدمات نمود، با مرور زمان و با پیشرفت علم،نحوه ی تبادل کالاها و خدمات از روش خود کفایی به مبادله پایاپای تبدیل شد، با اختراع پول روزنه ی جدیدی، در جهت پیشرفت انسان به سوی راحتی بیشتر گشوده شد. با وارد شدن علم به این چرخه، و ظهور علم اقتصاد و روش‌های مختلف تبادل کالاها وخدمات، تجارت جهانی پای به عرصه ای گذاشت که هر روز پیشرفت آن قابل ملاحظه بوده و امروزه با جهانی شدن وتبدیل دنیا به دهکده ی جهانی، راهی جز یافتن راههای سریع، موثر و کم هزینه وجود ندارد.با ظهور اینترنت، این گام اساسی برداشته شد، و عمل تبادل الکترونیکی داده‌ها یا  EDI  به عنوان سر منشا تجارت الکترونیکی، دوره ی جدیدی از اقتصاد و تجارت را رقم زده است. امروزه تمامی‌کشورها و سازمان‌ها برای بقا باید در تجارت الکترونیکی وارد شده امور خود را به صورت اینترنتی و با استفاده از خدمات شبکه انجام دهند.در این پژوهش سعی شده با بررسی عملکرد یکی از پیشتازان این امر در ایران چگونگی ورود به این بازار را بررسی نماییم. امید است این پژوهش راه گشایی باشد برای کسانی که تمایل به ورود به این عرصه را دارند.

عنوان کامل پژوهش

بررسی عملکرد سایت بازار بیز  در جذب مشتریان و ارائه راهکارهای اقتصادی

هدف پژوهش

هدف از این تحقیق بررسی عملکرد سایت BazaarBiz در جذب مشتریان ارائه راهکارهای اقتصادی و نگهداری آنها و اجرای CRM ونیز بررسی موفقیت این سایت در امر e- marketing می‌باشد.

بیان مسئله

با توجه به این که در کشور ما هنوز تجارت الکترونیک به طور کامل انجام نمی‌شود ونیز به دلیل عدم شناخت مردم از این روش تجاری ونیز با تاکید بر این موضوع که دنیای امروز بر پایه استفاده از EDI,IT پیش می‌رود، وارد نشدن به این عرصه، می‌تواند موجبات عقب ماندگی بیشتری اقتصاد کشوری را فراهم آورد لذا وارد شدن e-business , e- commerae یکی از واجبات هر سازمان با شرکتی می‌باشد.

اهمیت مساله (نظری –عملی)

با توجه به گسترش IT در دنیای امروز والکترونیکی شدن امور، ائم از تجارت آموزش، انتقال اطلاعات، تبلیغات واینکه امروزه کوچکترین و پیش پا افتاده ترین کارها نیز از طریق اینترنت صورت می‌گیرد، و با فراگیر شدن استفاده از اینترنت در پیش رفتن به سمت الکترونیکی کارها از جمله تجارت، که سابقه ای طولانی در سطح جهان دارد در کشور ما امری ضروری است.یافته‌های برخی از مهمترین پژوهشهای انجام شده مربوط به مساله مورد پژوهش:با توجه به جدید بودن و به روز بودن موضوع پژوهشهای چندانی روی این موضوع انجام نگرفته است. و از طرفی پژوهشهای صورت گرفته نیز به صورت کلی بوده وبر فرهنگسازی تجارت الکترونیک و یا بررسی آن در ایران بوده است و هیچ پژوهش به صورت خاص و تخصصی بر این موضوع متمرکز نشده است، اما یافته‌های بدست آمده شامل مزایا و معایب e- commore نحوه‌های جابجایی پول، بحث امنیت، تبلیغات و بررسی داشته اند.

سوال (ها) یا فرضیه‌ها (های) پژوهش

1- فروش online از لحاظ اقتصادی دارای عملکرد مطلوبیست.2- میزان ماندگاری مشتریان در سایت باعث افزایش فروش می‌شود.3- به روز رسانی و ایجاد عوامل جذاب باعث بالا رفتن آماره بازدید کنندگان می‌شود4- نبود پول الکترونیکی موجب کاهش کارایی این سیستم می‌شود.

تعریف علمی‌و متغیرهای مورد بررس

(متغیرهای مستقل) f= متغیر تابعمتغیرهای مستقل شامل مشتریان جذب و نگهداری مشتری و ارضای خواسته مشتریمتغیر وابسته عملکرد سایت (عرضه کالا و فروش)تعداد صفحه : 142قیمت : 14000تومان

بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود پایان نامه به شما نشان داده می شود

و در ضمن فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

پشتیبانی سایت :        09309714541 (فقط پیامک)        info@arshadha.ir

در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

--  -- --

مطالب مشابه را هم ببینید

فایل مورد نظر خودتان را پیدا نکردید ؟ نگران نباشید . این صفحه را نبندید ! سایت ما حاوی حجم عظیمی از پایان نامه های دانشگاهی است. مطالب مشابه را هم ببینید. برای یافتن فایل مورد نظر کافیست از قسمت جستجو استفاده کنید. یا از منوی بالای سایت رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید و همه فایل های رشته خودتان را ببینید