سمینار کارشناسی ارشد عمران – گرایش راه و ترابری: بررسی ترمیم روسازی های آسفالتی و بتنی

متن کامل سمینارمقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران- گرایش راه و ترابری

بررسی ترمیم روسازی های آسفالتی و بتنی

دانشگاه آزاد اسلامی

واحد تهران جنوب

دانشکده تحصیلات تکمیلی

سمینار برای دریافت درجه کارشناسی ارشد“M.Sc” مهندسی عمران- راه و ترابری

عنوان: 

بررسی ترمیم روسازی های آسفالتی و بتنی

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

چکیده:

روسازی یکی از اجزای مهم و جاده محسوب می شود  که پرهزینه ترین بخش راه محسوب می گردد و سالیانه هزینه هنگفتی صرف طراحی و ساخت و اجزاء و نگهداری آن می شود تا در طول عمر روسازی ضمن تأمین ایمنی سفر، راحتی و آرامش مسافران را برای استفاده کنندگان از راه فراهم سازد. روسازی به مرور زمان به تدریج فرسوده و خرابی در آنها پدیدار می آید و عدم ترمیم و مرمت خرابی ها هر ساله هزینه فراوانی صرف ایجاد روسازی راه می گردد. که باعث افزایش سوانح و افزایش هزینه های فوق العاده بازرسی روسازی از پیامدهای دیگر عدم ترمیم و مرمت به موقع خرابی های روسازی راه به دنبال دارد. در این سمینار با روش های نوین ترمیم روسازی و روشهای ترمیم مکانیزه روسازی آشنا می گردیم و با دستگاههای ترمیم روسازی آشنا می شویم. و به مقایسه روش ترمیم سنتی و مکانیزه آشنا میشویم. در این سمینار سعی شده است از موارد مطالبی جدید در مورد ترمیم روسازی های آسفالتی و بتنی بیان گردد. 

مقدمه:

روسازی یکی از اجزای مهم و زیربنایی جاده محسوب می شود. باید بر حسب اهمیت مسیر در شبکه حمل و نقل جاده ای کشور از شرایط ویژه و مناسبی برخوردار باشد تا در طول عمر بهره برداری ضمن تأمین عبور و مرور ایمنی، جذابیت یک سفر مطمئن را برای استفاده کنندگان از راه فراهم سازد. عدم مرمت به موقع خرابی روسازی ها و عدم ترمیم آن باعث اضمحلال زودرس آن می شود. هزینه استهلاک وسایل نقلیه، افزایش سوانح و افزایش هزینه های فوق العاده بازرسی روسازی از پیامدهای دیگر عدم ترمیم و مرمت به موقع خرابی های روسازی را به دنبال دارد. تعمیر و مرمت روسازی ها بایست بر اساس یک روش سینماتیک که ارزیابی عمیق وضعیت فعلی روسازی و پیش بینی وضعیت آن در آینده، انجام شود تا تحصیل انتظام بیشتر در عبور و مرور وسایل نقلیه فراهم شود. 

تعداد صفحه : 203

قیمت : شش هزار تومان

بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نشان داده می شود

و به ایمیل شما ارسال می شود.

پشتیبانی سایت :        09124404335        info@arshadha.ir

در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

شماره کارت :  6037997263131360 بانک ملی به نام محمد علی رودسرابی

11

مطالب مشابه را هم ببینید

فایل مورد نظر خودتان را پیدا نکردید ؟ نگران نباشید . این صفحه را نبندید ! سایت ما حاوی حجم عظیمی از پایان نامه های دانشگاهی است. مطالب مشابه را هم ببینید. برای یافتن فایل مورد نظر کافیست از قسمت جستجو استفاده کنید. یا از منوی بالای سایت رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید و همه فایل های رشته خودتان را ببینید

2 پاسخ

ترک بک و پینگ بک

  1. […] روسازی یکی از اجزای مهم و زیربنایی جاده محسوب می شود. باید بر حسب اهمیت مسیر در شبکه حمل و نقل جاده ای کشور از شرایط ویژه و مناسبی برخوردار باشد تا در طول عمر بهره برداری ضمن تأمین عبور و مرور ایمنی، جذابیت یک سفر مطمئن را برای استفاده کنندگان از راه فراهم سازد. عدم مرمت به موقع خرابی روسازی ها و عدم ترمیم آن باعث اضمحلال زودرس آن می شود. هزینه استهلاک وسایل نقلیه، افزایش سوانح و افزایش هزینه های فوق العاده بازرسی روسازی از پیامدهای دیگر عدم ترمیم و مرمت به موقع خرابی های روسازی را به دنبال دارد. تعمیر و مرمت روسازی ها بایست بر اساس یک روش سینماتیک که ارزیابی عمیق وضعیت فعلی روسازی و پیش بینی وضعیت آن در آینده، انجام شود تا تحصیل انتظام بیشتر در عبور و مرور وسایل نقلیه فراهم شود. برای دانلود متن کامل پایان نامه اینجا کلیک کنید […]

ارسال یک پاسخ

می خواهید در گفتگو ها شرکت کنید؟
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *