پایان نامه کارشناسی ارشد رشته برق : مدیریت باتری در خودرو های برقی مختلط

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته برق

با عنوان : مدیریت باتری در خودرو های برقی مختلط

در ادامه مطلب می توانید صفحات ابتدایی این پایان نامه را بخوانید

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

 

دانشگاه آزاد اسلامی

واحد تهران جنوب

دانشکده تحصیلات تکمیلی

سمینار برای درجه کارشناسی ارشد

مهندسی برق – الکترونیک

عنوان :

مدیریت باتری در خودرو های برقی مختلط

استاد راهنما :

آقای دکتر  داود غروریان

نگارش :

رضا پردیس

چکیده :

آلودگی هوای کلان شهر ها و چالش در تهیه بنزین مهم ترین عوامل رویکرد به

استفاده از خودرو های با سوخت جایگزین مانند گاز فشرده باتری و انرژی

خورشیدی بوده اند . وانگهی خودرو هایی که تنها یکی از منابع مزبور را به کار

می گیرند به علت کمبود قدرت تحویلی عوامل پسند نبوده اند . راه کار ماهرانه

ادغام این منابع با موتور های بنزینی متداول است .

در این مقاله خودوری پریوس ساخت تویوتا مبنا قرار گرفته است و با اعمال

تغیرات مناسبی طرح ساخت خودرویی با موتور صبا ساخت سایپا به همراه

باتری سدیم گوگردی بررسی شده است که مزایای متعددی از جمله کاهش مصرف

سوخت و آلودگی و بهبود کارایی را ارائه می دهد .

مساله اساسی انتخاب چیدمان مناسب اختلاط قدرت می باشد به نحوی که موارد

مطلوب و قوانین استاندارد ها را لحاظ نماید .

بنابراین شبیه سازی خودرو در چند آزمایش رانندگی لحاظ گردیده استخودروری

برقی مختلط در چها ر جز اصلی سنجیده شده است : موتور درون سوز ماشین های

برقی میکرو کنتر لر و مبدل ها . ماشین های برقی نوعی موتور القایی هستند که در

هنگام روشن کردن خودرو حکم موتور استارت را دارند در سرعت آرام تنها نیروی

محرکه هستند ، در سرعت بالا به کمک موتور درون سوز می شتابند و گاهی به عنوان

دینام باتری پر کن استفاده می شوند . هم چنین هنگام ترمز گیری باعث برگشت انرژی

به باتری می شود بنابراین جریان مستقیم باتری باید توسط مبدل هایی که از میکرو

کنترلر فرمان می گیرند برای تغذیه موتور برقی مدوله شود .

باتری عنصر اصلی تمامی ماشین های مختلط است زیرا سرمایه گذاری اولیه هزینه جاری

و کارایی را تعییین می کند . خودر.های امروزی میکرو کنترلر های متعدد را در قسمت های

مختلف هود دارند که توسط واحد کنترل مرکزی مدیریت می شوند . این واحد باید به

نحوی برنامه ریزی شود که حسب محیط تصمیمات وقفی سریعی بگیرد و نیز این تصمیمات

بعضی ملاحظات مانند عمر باتری را رعایت کنند.

استفاده از زبان های برنامه نویسی سطح بالا برای مدیریت خودرو مطلوب می باشد اما لازم

است تا دستورالعمل ها به تامین مواردی چون کلید زنی مبدل ها زمان سنجی شوند .

تعداد صفحه :229

قیمت : شش هزار تومان

 

بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نشان داده می شود

و به ایمیل شما ارسال می شود.

پشتیبانی سایت :        09124404335         info@arshadha.ir

11

مطالب مشابه را هم ببینید

فایل مورد نظر خودتان را پیدا نکردید ؟ نگران نباشید . این صفحه را نبندید ! سایت ما حاوی حجم عظیمی از پایان نامه های دانشگاهی است. مطالب مشابه را هم ببینید. برای یافتن فایل مورد نظر کافیست از قسمت جستجو استفاده کنید. یا از منوی بالای سایت رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید و همه فایل های رشته خودتان را ببینید

0 پاسخ

ارسال یک پاسخ

می خواهید در گفتگو ها شرکت کنید؟
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *