پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی ارتباط اهداف قیمت گذاری و روش های قیمت گذاری درگستره خدمات

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

با عنوان : بررسی ارتباط اهداف قیمت گذاری و روش های قیمت گذاری درگستره خدمات

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

داشگاه آزاد اسلامی

واحد سنندج

دانشکده علوم انسانی

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

عنوان :

بررسی ارتباط اهداف قیمت گذاری و روش های قیمت گذاری در گستره خدمات

(مورد مطالعه : آژانس های مسافرتی شهر تهران )

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیده :این پژوهش به‌دنبال تعیین روش‌های قیمت‌گذاری مورد استفاده در شرکت‌های خدماتی و همچنین بررسی ارتباط بین اهداف و روش‌های قیمت‌گذاری می‌باشد. پژوهش حاضر از حیث هدف، کاربردی بوده و از حیث نحوه­ی گردآوری داده‌ها، تحقیقی توصیفی، از نوع پیمایشی است و به دنبال تعیین میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و وابسته می‌باشد. برای این منظور پرسش‌نامه‌ایی مشتمل بر دو قسمت طراحی گردیده که در قسمت اول 28 هدف قیمت‌گذاری به وسیله‌ی طیف لیکرت و در قسمت دوم 12 روش قیمت‌گذاری به وسیله مقیاس زوجی بررسی می‌گردند. جامعه‌ی آماری پژوهش، 1148 آژانس‌ مسافرتی شهر تهران می‌باشد که از طریق نمونه‌گیری تصادفی ساده و استفاده از جدول کوهن و مورگان تعداد 291 آژانس مسافرتی به عنوان نمونه انتخاب شدند. روایی داده‌های حاصل از پرسش‌نامه به وسیله تحلیل عاملی اکتشافی تأیید شد. سپس با استفاده از رگرسیون لجستیک و نرم‌افزار SPSS18 ارتباط بین اهداف و روش‌های قیمت‌گذاری سنجیده شد که پس از انجام دادن 12 بار رگرسیون لجستیک، این نتایج حاصل شد که از میان 5 روش‌ هزینه-محور، رگرسیون‌های روش بالابود ازهزینه و روش قیمت‌گذاری بازده مورد نظر، از میان 4 روش‌ تقاضا-محور، رگرسیون‌های قیمت‌گذاری براساس متوسط قیمت‌های بازار، قیمت غالب در بازار و قیمت‌گذاری پایین‌تر از قیمت­رقبا معنادار بودند و از میان 3 روش مشتری-محور، هیچ رگرسیونی معنادار نبود.تعداد صفحه :173قیمت : شش هزار تومان

بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نشان داده می شود

و به ایمیل شما ارسال می شود.

پشتیبانی سایت :        09124404335        info@arshadha.ir

در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

--  -- --

مطالب مشابه را هم ببینید

فایل مورد نظر خودتان را پیدا نکردید ؟ نگران نباشید . این صفحه را نبندید ! سایت ما حاوی حجم عظیمی از پایان نامه های دانشگاهی است. مطالب مشابه را هم ببینید. برای یافتن فایل مورد نظر کافیست از قسمت جستجو استفاده کنید. یا از منوی بالای سایت رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید و همه فایل های رشته خودتان را ببینید

2 پاسخ

ارسال یک پاسخ

می خواهید در گفتگو ها شرکت کنید؟
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *